Fine fund – og flere projekter

Var lige et smut i Jolly KK i Århus forleden og fandt nogle dejlige sager til nye projekter. En keramikvase, en masse fine doilies og nogle hæklede servietringe. Det skulle gerne ende ud i en vase-make-over, starten på en en julegave og nogle englebasser, som, hvis du læser med ovre hos Blikfang, ikke behøver yderligere introduktion… Utroligt hvad man kan få for en 30’er!

 

 

4 meninger om “Fine fund – og flere projekter

  1. Meget lækre sager!!! Og spændende hvad du finder på at lave med dem :-) forresten, super fedt blogdesign du har fået, har du selv lavet det?

    1. 1000 tak Mette! Ja, jeg har selv været ved at lege lidt med designet. Jeg er en dør til det med Photoshop og Illustrator, så jeg har gjort det på den helt old school måde med tusch og scanner ;-) Så jeg er meget glad for at du kan lide det! :-)

  2. Ih altså du og Pia færdes jo bare de lækre steder, det er så hyggeligt at gå og snuse rundt, hvor små penge rækker langt! Glæder mig til at se dine projekter og Pia englene, de er altså så fine. Håber du får en dejlig uge :-)

    1. Det er nemlig så hyggeligt, så det er også med at bevare og holde gang i de små skattekister rundt omkring i byen :-) Jeg glæder mig også til at lege med mine nye fund og vise dem til jer. Ha’ en super weekend lige om lidt, søde Mette :-)

What's on your mind?

