DIY: Køleskabsmagneter # 2

Jeg havde i virkeligheden slet ikke behøvet at gå ud i verden for at finde små plastikfigurer, for jeg havde åbenbart en hel pose liggende i gemmerne (For det har man vel bare…?) Deriblandt disse cowboys. Og dem lod jeg være som de var. Synes de tre af dem var lidt pastel-fine og den sidste helt rigtig old school i farverne. Så jeg smækkede bare en magnet bagpå dem med min tro følgesvend Super Glue’en. Jeg malede dog lige magneterne hvide først, da figurerne ikke er så store og man kan se magneterne ret tydeligt.

4 meninger om “DIY: Køleskabsmagneter # 2

  1. De er bare rigtigt seje! Totalt skøn John Wayne stil på et køleskab!!! Skal også snart have lavet sådan nogle fine nogen! Ha en smuk uge og tak for ideerne. Iøvrigt rigtig fed header! Og knapper! Du er så god!

    1. Tak skal du ha’ Mette! Jeg er glad for du, at du synes om det nye “look”. Det er jo noget anderledes end det gamle, men skal der ske noget nyt kan man jo ligeså godt gå all in ;-) Ha’ selv en rigtig dejlig uge :-)

What's on your mind?

