Undskyld vi roder!

Men ind imellem skal der altså ske noget nyt (jeg ved bare ikke hvorfor det altid skal være klokken halv et om natten!?). Jeg har i et stykke tid haft lyst til at gøre noget ved designet her på bloggen. I ved, ny farve på væggene, lidt nyt interiør og sårn’. Men jeg har ingen plan. Prøver mig lidt frem og ser hvad der fungerer. Så jeg håber I vil bære over med rodet en lille stund. Og som altid, er jeres meninger mere end velkomne. (Også hvis man synes det ligner bæ…)

God weekend, I gode mennesker!

 

6 meninger om “Undskyld vi roder!

  1. Uhh det bliver spændende! Glæder mig til at følge med og se hvad du finder frem til. Har du brug for det der photoshop kursus du snakkede om, siger du bare til ;-)
    Dejlig søndag søde :-)

    1. TIL!!! Jeg ved ikke lige hvorfor jeg rodede mig ud i denne omrokering, uden at have forberedt noget først. Jeg giver dig lige et kald en af dagene – Tak søde Pia ;-)

What's on your mind?

