DIY: Køleskabsmagneter # 1

Som nævnt tidligere fandt jeg lige lidt småting, som bare tiggede om at blive klasket på køleskabet. Disse biler, en enkelt smølf og en Playmobil mand fik samme tur med spraydåserne, som Heman og hans dino-venner. Og man må sige de gør det køleskab en kende mere festligt.

 

 

 

 

 

 

Magneterne limede jeg på med Super Glue, som limer ALT!! (Også dine fingre, så pas på).

 

 

15 meninger om “DIY: Køleskabsmagneter # 1

  1. Det er verdens sejeste magneter! Og du må da have verdens sejeste køleskab nu! Hov en opskrift? Er det på noget kage? Ha ha ja får også altså kørt det halve af tuben og mistede en lille luns af læben engang, fordi låget sad fast, tsk… Problemer kan der altid opstå ;-) ha en smækker lækker weekend og tak for den inspiration!

    1. AV!! En luns af læben?! Hvordan kunne det gå til? Så galt er det alligevel aldrig godt gået for mig. Mister højst mit fingeraftryk for nogle dage… ;-) Men 1000 tak! Og ja, det er en kageopskrift. Har flere gange overvejet at udgive den her, selvom det ikke skal være en madblog, men det er altså en klassiker i min familie og hedder også meget passende Moster Åse-kage :-) Måske kommer den en dag. Ha’ selv en super weekend.

      1. Åh du ved, når man ikke kan mærke fingrene længere, så må munden tager over som limholder ;-) ej en Åse kage så kan det kun være godt. Vi har en tante Åse i familien og hun bager kager, så der med garanti er dømt fornøjelige miner og fest :-) tak og i lige måde :-)

  2. De er blevet rigtig fine :-) Jeg har stadig ikke fået malet mine biler, var lidt i tvivl om de skulle have en gang maling. Men nu ved jeg at de skal males, tak søde :-) Jeg må altså også lige på jagt efter en playmobil figur. Noget helt andet, vi må snart skal lave en krea-dag?

    1. Tak og selvtakker ;-) Jeg blev også helt glad da jeg fandt playmobil manden. Det var så meget mit yndlingslegetøj, da jeg var barn. Og ja til det med krea-dag! Vi må se om vi kan finde en dag en snart :-)

  3. Vilken fantastisk idé!! Det ska jag göra tillsammans med största sonen Adam av alla hans fula småbilar :) Det va jättekul att ses i Århus, ha en jättebra jul och nyår!! Kram Linnea (Mattias syster)

    1. Hej Linnea! Det må I da prøve, du og Adam! Dejligt at høre fra dig herinde :-) Jeg synes virkelig også det var jättekul at se jer og jeg håber I får en rigtig skøn jul hjemme ved familien. Kram fra mig :-)

What's on your mind?

