DIY: 147 nitter senere…

Jaja, jeg ved da godt, at det der med nitter på sko er en gammel nyhed! Nogle gange tager det bare mig lidt længere tid, end almindelige mennesker at beslutte, om jeg vil ride med på bølgen (og ofte så længe at bølgen er blevet til et lillebitte skvulp i vandkanten…). Så var det at jeg så nogen i et vindue en dag og blev helt forelsket. Men en hurtig hovedregning på, hvor længe jeg vil synes at det er sjovt at gå i sko med nitter, divideret med 1300 kr. minus penge jeg slet ikke har, afgjorde det. Not gonna happen!

Så jeg fandt et par billige fake-leather sneaks til 149 kr. og indkøbte nitter for 60 kr. og gik igang med at lime. Jeg nåede at fortryde ca. 43 gange og har også fortrudt at jeg ikke valgte nogle mindre nitter (eller similisten, som var min første indskydelse, indtil jeg kom i tanke om at det var 36 og ikke 16 jeg blev sidste gang. But what the hey… Bliver man nogensinde for gammel til den slags?!). Men til de små penge, kan det da godt være at vi bliver okay venner med tiden.

Nå ja forresten! Jeg malede også lige hvide striber,syninger og snørehuller sorte med en sprittusch. Hvorfor? Bare fordi…

 

 

 

 

(www.vilstadigha.nu)!

 

 

 

20 meninger om “DIY: 147 nitter senere…

  1. Hehe… Sikke et projekt. -Mon det holder? Altså med at lime nitter på… :-)
    Jeg håber du giver lyd, når du har fået trasket lidt rundt i dem.
    Og jeg kan godt forstå du faldt for dem… Virkelig flotte er de, men synes også de er for dyre!

    1. Jeg lover at give en status på nitterne når de er blevet brugt lidt mere. Men jeg frygter nu ej – har jo brugt Super Glue… Limer alt. Som i ALT! Det er min bedste ven, næst efter dobbeltklæbende tape ;-)

  2. Ej de er flotte! Altså din version! Dine nitter holder garanteret også bedre, for der er jo større flade på nitterne, som kan hæfte. Jeg har også glædet mig helt vildt til at se dit projekt. Skæg, ballade og nitter blir man aldrig for gammel til! Jeg er helt sikker på hele din vennekreds tropper op med deres snickers nu :-) ha en rigtig smuk aften med de smukke sko!

    1. Tak skal du have, Mette :-) Jeg går også og fortæller mig selv, at mine nok holder bedre og hvis ikke… Så er det alligevel ikke så irriterende, som hvis jeg havde givet 1300 for dem og nitterne begyndte at skvatte af. (Og skulle nogen finde på at dukke op med deres sneakers, kan de blive iført lim og pincet og en udførlig vejledning! Never again!! (Før næste gang…)) Smuk aften til dig ligeså :-)

      1. Det er så præcist og ser så godt ud. Er helt vild misundelig (altså på den gode måde), de vildt flotte! Ej jeg kunne godt nok ikke have gjort det med pincet, har svært ved pincet grebet. Har heldigvis en jewl picker, troede det var en fidus, men den er bare god! Så måske jeg prøve, har næsten ikke modet :-) ha en smuk aften!

      2. Det er sådan en pen med en knappenåls lignende dims i enden, og spidsen er tilpas selvklæbende nok til at gribe en nitte. Jeg tror, at dem som laver neglekunst også bruger sådan sådan en. Min er fra cchobby, jeg bruger den til similisten. Du har i hvert fald givet mig blod på tanden til bling bling :-)

    1. Hehe, så skal vi ikke komme ind på, hvor mange gange jeg nåede at gå bananas. Dog mest fordi nitterne blev ved at havne alle mulige andre steder end på skoene ;-) Og tak! :-)

  3. Jeg synes de er rigtig flotte! Jeg synes det ser anderledes og lidt stilet ud med de små nitter, frem for store (som så mange jo har!) :)

  4. Hvor er de blevet fine :-) Jeg er også ude i at købe nogle billige sko, som enten skal have nitter eller ny farve. Hvor har du købt dine nitter? Kan godt li de skal limes på.

What's on your mind?

