DIY: Heman og venner

Nå, jeg var så slet ikke færdig med at spraymale plastikting… viste det sig. Efter at jeg lavede lysestager af plastikdyr, tog min veninde Pia det skridtet videre og lavede urtepotter, vaser og køleskabsmagneter. Så det skal jeg selvfølgelig også! Pia har endda været så sød at købe en Heman(-ish ?) figur til mig, som har fået selskab af intet mindre end et par dino’er. Og så fandt jeg lige lidt småting, som også viste sig oplagt at klaske på køleskabet, men der trækker jeg spændingen til et andet indlæg, høhø…

Fremgangsmåden er simpel og kan ses enten her eller her.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

God weekend!

 

 

 

7 meninger om “DIY: Heman og venner

  1. Hej søde ;-) Hvor er de blevet fiiine! Jeg er vist ikke færdig med at spraymale dyr ;-) Jeg må altså også lave mig en dino til min heman. Det er en super sjov ide og et genialt makkerpar.
    Ha en dejlig weekend og tak for link ;-)

  2. Ej Mette det er jo det mest plastik fantastiske eventyr du har gang i. Ja det er så dejligt, at man aldrig kan blive for gammel til at lege med plastikdyr, og så er det skønt at du har alle idéerne. Det er altså nogle fede farver du og Pia maler med :-) ha en heman’ish dag!

    1. Tak skal du ha’ Mette. Jeg har også opdaget en helt ny verden med spraymaling. Der findes jo så vildt mange fede farver og ting får bare den fineste overflade. Og nej, man bliver vist aldrig for gammel til plasticdyr i pæne farver ;-) Superdag til dig, søde Mette!

What's on your mind?

