Insta-blogging

Så er vi faktisk blevet lidt moderne her på bloggen og kan nu findes henne på Instagram. For det er vist blevet det nye sort i Blogland fornemmer jeg. Og jeg kan da sådan set godt se det sjove i, at man kan hverdagsblogge lidt på farten om alle de små ting, der til slut gør det store billede. For dem der gider at høre om det… Jeg lover dog at forsøge at styre nogenlunde fri af billeder af min frokost eller aftensmad (#relativtuinterresantforandreenddenderskalspisedet), og holde mig til langt mere relevante ting som f.eks plasticfigurer, vejskilte og katte.

Navnet er Mettefis.

 

 

 

 

6 meninger om “Insta-blogging

  1. Sjovt nok er det også noget der er gået op for mig her den sidste tid :-) Og ja det er faktisk en rigtig hyggelig måde at blogge på og kattebilleder er et must ;-) Bliver lige lidt inspireret og tror jeg også vil lave et insta-indlæg på bloggen.

  2. Jamen Mette hvor er du hip. Det ser hyggeligt ud, det var da ngt af en kat! Er det sådan en skovkat? Super fine figurer, blir helt plastic fantastic misundelig :-) ha en dejlig dag og tak for billederne.

    1. Tak og selvtak Mette. Mød Krut – en helt almindelig huskat, men med kraftig pels og kraftige knogler. Så har jeg vist ikke sagt for meget… Men dejlig dét er han :-) Ha’ en super aften!

What's on your mind?

