Giveaway: Børge Mogensen – nu som frø

Hey, nu ved jeg det! Nu hvor jeg er lidt meget bagud med krea-projekter, hvorfor så ikke lige snuppe en lille giveaway, mens jeg sparer lidt tid sammen? Kom nemlig lige i tanke om, at jeg faktisk for noget tid siden lavede en lille ekstra ting, med intentioner om at forære den væk til en af jer. Det var dengang jeg lavede det kære gamle mosefund, Hr. Mogensen, af en rest Børge Mogensen-stof jeg havde liggende. Well, jeg havde lige præcis nok til at kunne lave to mosefund, i tilfælde af at én af jer kunne tænke jer en også. Og det er jo snart jul…

Det eneste du skal gøre til gengæld, er at blive eller være fast læser af bloggen (Bloglovin, e-mail eller Facebook) og selvfølgelig smide en kommentar herunder. (Hvis du derudover skulle have lyst til at dele på Facebook eller din egen blog, vil jeg blive ellevild og god karma vil regne ned over dig!)

Jeg trækker en heldig vinder onsdag den 14. november. Jeg håber du vil være med!

 

 

Ps. Det er helt legalt at deltage, selvom man ingen børn har. Min egen Hr. Mogensen sidder henslængt og ser moderne ud, i et helt barnløst hjem. Jeg siger det bare.

Held & lykke!

 

 

18 meninger om “Giveaway: Børge Mogensen – nu som frø

  1. Den er da sød – Jeg er sikker på at de to små vil lege med den. Bare der ikke bliver slåskamp om den!

    m_hoej20(at)yahoo.dk

  2. Jamen Mette. Hvilken julegave, en heldig vinder kan blive beriget med! Det er altså den mest ekslusive frø jeg nogen sinde har set. Den er så fin, hvis ikke jeg vinder må jeg printe den ud og lave en selv! Ha en dejlig uge :-)

  3. Den minder mig voldsomt meget om bamserne mine bedsteforældre havde, da jeg var lille :D Jeg er fuldkommen forelsket i Hr. Mogensen og krydser fingre for at lykken tilsmiler mig! :)

  4. Ej hvor er han altså bare kær. Han skulle bo hjemme på min sofa og se tv sammen med mig og blive krammet ( Han ligner en der er god til at trøste ) ;o).
    Og når vi så får en lille ( forhåbentlig engang næste år hvis noget gider gå min vej nu ), så skal den da bo i baby sengen, så den kan blive nusset og krammet og elsket virkelig højt.

  5. Ok, døde en lille smule da jeg så dyret! Lige kommet ind af døren efter en weekend i Sverige med svigerfamilien. Svigerfamilien inkluderer Alba på lidt over et år, hun har netop i denne freakin’ weekend sagt sit første ord. Believe it eller smut, ordet var FRØ. Goddammit…hun skal have den frø! Mest fordi jeg er DIY-handicappet (men alligevel elsker dine projekter). Anyways – Alba elsker frøer, hun har mange og nu kan også sige ordet. Hun fortjener den sgu!

  6. Hr. Mogensen er en ældre pensioneret skolelærer med hang til have, gør-det-selv, børnebørn og traditioner. En opvækst i trange kår har lært ham ( næsten krampagtigt) at genbruge. Så din utrolige frø ville appellere voldsomt – også selvom det er hans bror, der hedder Børge;) og hr. Mogensen er min far…..ih, hvor jeg håber han må vinde. Hilsen Marlene, 1i11e.1u11e@hotmail.com

What's on your mind?

