Pausefisk

Well… Så skete det. Mit stash af DIY-indlæg slap op og jeg har intet kreativt at poste.

Det er nu ikke ideer jeg er løbet tør for (absolut ikke!), men tid. Jeg er ganske enkelt blevet ramt af hverdagen og… livet. Men på den fede måde. Så det her må nøjes med at være et “Hej, jeg er her stadig – håber I også har det godt. Jeg kommer op med noget bedre lige om lidt!” -indlæg.

I mellemtiden har jeg lige et par sneakers, som nogen pludselig synes skulle beklædes med 743 små nitter (mangler stadig 715…), lidt jule-halløj i støbeskeen og sikkert også noget med kork, der altsammen ligger og ikke laver sig selv. Og nå ja… nogle flere plasticfigurer der skal males. Se! Der er masser at lave.

I’ll be right back!

 

God tirsdag derude! :-)

 

 

6 meninger om “Pausefisk

  1. Åh Mette. Ja tiden den går simpelthen hen alt for hurtigt, men det er jo også en godt tegn :-) det er vist ingen fare for, at din kreativitet nogen sinde slipper op, og HELDIGVIS for det :-)
    Rigtig god dag herfra :)

    1. Det tror jeg heller ikke kommer til at ske :-) Men engang imellem kunne det nu være rart, at man kunne sætte tiden lidt på pause. God dag til dig også :-)

  2. Hej søde Mette ;-) Ved at du er fuld af ideer. Jeg glæder mig især til at se hvad farve din Heman og hans dino venner får.
    Dejlig tirsdag til dig og vi ses jo imorgen ;-)

What's on your mind?

