DIY: Cork-love! # 2

Nåmn, så havde jeg lige sådan en gammel serviet-sag stående og et stykke kork liggende… A match made in heaven åbenbart! Servietholderen er et gammelt loppefund, som længe har trængt til en make over, men jeg har ikke lige kunne finde ud af hvad jeg ville med den. Indtil kork dukkede op i mit liv igen. Så nu har den fået en kork-plade limet på hver side, hvorpå jeg har malet to forskellige enkle geo-mønstre med helt almindelig hobbymaling.

 

 

 

 

 

 

 

Og nu står den på krydderihylden og matcher mit salt og peber-æsel.

God weekend derude!

 

 

6 meninger om “DIY: Cork-love! # 2

What's on your mind?

