DIY Inspiration: Vindueskiggeri i 1:12

Jeg vil bare lige vise jer hvad min ultrakreative mor bedriver sin tid med. Hun bygger huse. Dukkehuse… i størrelsesforhold 1:12. Og i hendes verden er der intet der ikke kan lade sig gøre at fremstille i miniatureformat. Hun har efterhånden skabt en hel del huse og rum og dette er bare et lille udpluk.

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg håber at hun en dag tager tyren ved hornene og får lavet den bog hun så tit taler om at ville lave, så andre kan få glæde af hendes talent.

 

 

12 meninger om “DIY Inspiration: Vindueskiggeri i 1:12

  1. Din mor er da ikke mindre end genial! Hold da op hvor er det gennemført!
    Jeg have engang en lignende drøm, men tålmodigheden og finmotorikken strækker slet ikke ;-)
    Jeg fandt din blog i går, og du blev straks lagt i min bloggroll. Spændende blog du har :)

    1. 1000 tak Marianne! Dejligt at du fandt vej hertil :-) Din blog er også rigtig fin! Og du har ret; tålmodighed og finmotorik er et must, hvis man skal lave sådan noget. Der halter det også lidt på tålmodighedssiden for mig ;-)

  2. Hold da op, hvor er det fint! SÅ mange detaljer – ja, det ligner jo fuldstørrelses stuer og rum. Hvor er det imponerende. Din mor kan vist nogle tricks :-)

    1. Tak Mette :-) Ja, der er ikke sparet på detaljerne og det er jo derfor det bliver så levende. Man kan bruge lang tid på at sidde og glo ind af de vinduer ;-)

  3. Nej nej nej! Det er jo fuldstændig vanvittigt. Det er meget svært ikke at blive 10 år igen når man ser de fine billeder. Og Nøj hvor ville jeg gerne se dem i virkeligheden. Udstiller hun dem?

  4. Ja, det er skovt at de kan have den effekt ;-) Hun har udstillet et par steder, men det er ved at være længe siden. Men jeg skal nok give et pip, hvis der bliver noget engang.

  5. OMG jeg kan huske du har snakket om at din mor bygger dukkehuse…men det der. Det er jo det vildeste niveau. Hold nu op hun er sej…aj sejt…aj vildt. Hun skal da SÅ meget lave en bog, er du da sindssyg

What's on your mind?

