DIY: Tre fugle, en kat… og et halvt næsehorn

Disse små ophæng er lavet i quilling (jeg skrev tidligere om vores store quilling-marathon her). Quilling er figurer lavet af papirsstrimler. Strimlerne ruller man op på en dertil lavet “pind”, for derefter at forme dem i forskellige figurer og sætte dem sammen til andre figurer. Og mine fugle og kat er lavet netop på denne måde. Jeg vil dog lade Karen Marie om at vejlede om hvordan det gøres, for hun har lavet nogle fine og udførlige videoer, som er et rigtig godt sted at starte. Dem kan du finde her.

Jeg synes faktisk det er lidt sjovt at lave. Dog er min smag ikke til det alt for pussenussede udtryk, som den slags jo har tilbøjlighed til at få, men så længe jeg kan snige lidt sort og neon i det, så går det fint. Og heldigvis er alt jo tilladt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 meninger om “DIY: Tre fugle, en kat… og et halvt næsehorn

  1. Mette, du er jo fantastisk til alt! Og så fint at dine flotte figurer matcher din yarn bombed gren. Så god smag du har, fed inspiration. Må da også se at få lavet sådan en fin gren! Ha en skøn uge!

    1. Det man siger, er man selv Mette! ;-D Men tak skal du ha’. Og ja, de matcher faktisk grene meget godt. Eller pepper den op, når jeg engang bliver træt af garn eksplotionen ;-) Ha’ du dig også en dejlig uge

  2. Så skidt da…kan godt se de er rigtig fine de quiling du har lavet, er ellers ikke gennerelt til det. men pyt da de er super lækre. knus

What's on your mind?

