DIY: Store Quilling-dag

Sidste lørdag/aften/nat blev der afholdt quilling marathon hos min kusine. Deltagere: Moren, mosteren, kusinen selv og mig (og Kuno og Oskar…). Jeg har førsøgt at illustrere slagets gang, med billeder af arbejdsbordet i kronologisk rækkefølge. Startende med et bord med system i galskaben, til noget der lignede at en papirsbombe var sprunget over bordet. Ikke for sarte sjæle…!

Det var det projekt, som vi havde købt stort ind til, da vi var på Hobbymesse i Viborg i starten af september. Og nu skulle det prøves af. Vi startede klokken 11 om  formiddagen og tog hjem klokken 02.30! Og der blev quillet igennem hele dagen, kun afløst af kaffe- og spisepauser. Dét er altså noget man kan blive bidt af. Og det er nogle virkelig fine ting der kan komme ud af det… Når man lige har fået grebet om det, altså. Resultatet kommer senere…

I mellemtiden kan jeg anbefale at man kigger lidt på Karen Marie Klip‘s hjemmeside og evt. ser de videoer hun har lavet.

 

 

Kaos begynder så småt at herske.

 

Kuno er her ved at lave en flot stjerne…

 

Kaos, lim, papirstrimler og knappenåle udover det hele.

 

6 kopper kaffe, en masse ugler og nogle halvfærdige stjerner senere…

 

Og så lige Oskar, der passer på at der ikke er noget der falder på gulvet – mest kage…

 

Nøj, en hyggelig dag det var!

Jeg har fået lavet nogle fine små ugler til ophæng, som jeg viser inden længe. Og er samtidig i gang med det, der nok bliver dette års julepynt. Jeg er nemlig ikke så meget til kravlenisser og juledekorationer, så jeg holder som regel julepynten på et minimum og gerne lidt utraditionelt. Så stay tuned!

 

 

 

4 meninger om “DIY: Store Quilling-dag

      1. Ved du hvad Mette? Det kan jo ikke blive andet end fantastiskt, når det kommer fra din hånd :-)

What's on your mind?

