DIY: Eames/(Indsæt selv navn) House of Cards

Jeg har i flere år ønsket mig et sæt Eames House of Cards. Og endelig skete det! Min kære veninde, som kender min smag SÅ godt, forærede mig et i fødselsdagsgave. Jeg synes simpelthen det er så fint, og motiverne er tilpas grafiske og retrolækre.

 

 

 

 

 

Men så var det altså at jeg, da jeg skulle samle mit korthus, tænkte: “Hey, hvor svært kan det egentlig være at lave sådan et sæt selv?” (Det var lige umiddelbart før, at jeg tænkte: “Hey, hvor svært kan det lige være at samle sådan et korthus?” Svært!! I hvert fald hvis det gerne må være lidt mere arkitektonisk udfordrende, end bare et højhus… Eller er det bare mig?). Men hvorfor jeg ikke har tænkt på det noget før, aner jeg ikke. Og der er sikkert masser før mig, der har fået den ide.

Så måske nogen engang kunne risikere at få sådan et i gave af mig (consider yourself warned!), for nu har jeg lyst til at prøve det. I så fald vil jeg finde nogle fine billeder, printe dem ud på noget kraftigt halvblankt papir, købe noget æskekarton og lime billederne på kartonstykker i denne facon:

 

 

Hvor svært kan det være?!

 

 

 

7 meninger om “DIY: Eames/(Indsæt selv navn) House of Cards

  1. Mette din smag er jo så rendyrket smukhed! Det har også stået på min must haves liste i lang tid, før jeg selv gik igang, tænkte nemlig også hvor svært kan det være. Jeg printede nogle design ikoner ud og limede dem på kort og selvom billederne ellers var limet fast, fik jeg nørklet billederne helt nulrede, så smed hele l….. ud. men så lavede jeg 3 kort, som jeg laminerede det virkede perfekt, men fik jeg aldrig lavet flere. Men uha jeg ville da gerne være på gave med dig, hi hi. Ha en smuk weekend.

    1. Der kan du bare se! Jeg var bestemt ikke den første, der tænkte det :-D Du skal da ha’ lavet nogle flere af de laminatkort Mette – det lyder som en ret god ide. Og mange tak skal du ha! :-) God søndag til dig.

  2. De er godt nok flotte.., lige et lille tip: Tiger (butikken) har lignende pakke med små kort al a dine sm man også kan samle. Jeg mener de koster 30kr pr. pakke eller deromkring :)))

What's on your mind?

