And the værktøjskasser goes to…

Så er det store gavedag igen! Hurra!

Først vil jeg lige sige hej og velkommen til, til alle jer nye læsere – og tak fordi I er her endnu, til jer “gamle”. Det er virkelig fedt, at I er her. Allesammen! Og sikke mange gode kommentarer I kommer med. Det er SÅ inspirerende og motiverende. Tak fordi I ville dele jeres gode ideer med os andre. Jeg ville sådan ønske, at jeg bare kunne give jer allesammen en kasse hver. Men desværre har jeg jo kun to, så jeg har trukket lod. Og det blev så nr. 6 og nr. 16… Som er:

 

 

 

Jep! Dem der hedder Mette, har åbenbart held i sprøjten for tiden ;-)

Mette/monstercircus:

“Hvis jeg skulle vinde sådan en basse, så tror jeg, at den skulle dekoreres med noget papir med træstruktur, eeelsker jo træ.”

Og

Mette/Finurlige Finesser:

“Jeg ville klart forsøge mig med noget serigrafi, måske en påtrykt blondekant og så et strejf af neon, som jeg stadig elsker:-)”

Det er to heldige kasser der kommer hjem til dem og bo! Tillykke til jer, Mette og Mette. Jeg tør godt love, at I bliver glade for den.

 

Ps. Er det kun mig, der synes kork rocker lige for tiden? Jeg vil lave noget af det!

 

 

 

6 meninger om “And the værktøjskasser goes to…

  1. Jamen Mette dog! Du har da ret, det er da rimeligt heldigt, at hedde Mette idag! Tusind tak for værktøjskassen – jeg lover dig, at den nok skal blive pimpet alt det, som den kan trække!!! Ja elsker simplethen også bare kork, har også en masse jeg har lavet med det, som jeg glæder mig til at vise, når jeg lige får skrevet nogle indlæg.

    1. Selvtak Mette! Jeg glæder mig til at se hvad du finder på med den. Og hvad du har fundet på med kork! Jeg har også nogle ideer med det – skal bare lige ha’ fundet noget i den rigtige tykkelse. Vil du sende mig din adresse, så jeg kan få kassen afsted til dig? :-)

  2. Kork rocker helt sikkert for vildt :-) Har tit funderet over, hvad jeg kunne bruge det til? Glæder mig til at se hvad du finder på.

    Tillykke til Mette og Mette ;-) er ret misundelig.

    1. Det er mig der takker Mette! :-) Det er fedt, at du følger med og jeg er også SÅ glad for at have fundet din blog, med alt den fantastiske inspiration du byder på! Vil du sende mig en mail med din adresse, så jeg kan få kassen afsted til dig? mettenoerhede@yahoo.dk
      Ha’ en super weekend! :-)

What's on your mind?

