DIY: Højt på en gren…

Det var egentlig meningen, at jeg ville have denne gren til at stå i en af mine gulvvaser, når jeg havde fået viklet den ind i garn… Men for ikke at gå og skvatte i den, mens ‘indviklings-processen’ stod på, hængte jeg den op på nogle, allerede i-bankede, søm på væggen. Og den hænger der stadig, for jeg endte faktisk med at synes, at det er en ganske fin vægpynt, til min ellers noget nøgne væg.

Inden jeg viklede den ind i garn spraymalede jeg den sort, og den er derfor også ret fin uden garnet. Så når jeg engang bliver træt af at se på det, er der jo helt andre muligheder i grenen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ps. Har du husket at deltage i efterårs give away‘en? Ellers kan du lige nå det. Jeg trækker de heldige vindere på torsdag…

 

 

2 meninger om “DIY: Højt på en gren…

  1. Uh Mette, du er jo fantastisk som altid! Super fed yarn bombing og rigtigt skønt med den sorte maling! Peeeew peew det ser så fedt ud! Og er jo helt vild med din fødselsdagsgave fra Karina, den sprælle kat er fræk :-) ha en skøn uge og tak for inspirationen!

    1. 1000 tak Mette, du er sød som altid! Jeg er også helt vild med min sprællekat kan du tro :-) Ha’ selv en dejlig uge og rigtig meget selvtak!

What's on your mind?

