Efterårs give away!

*KONKURRENCEN ER AFSLUTTET*

Nå… Har I  gættet det? Hvad der er i posen, altså?

Ellers kan jeg så afsløre nu, at Panduro Hobby har været så rare at forære en værktøjskasse til to af jer læsere. Akkurat som den jeg købte og dekorerede for ikke så længe siden. Flinkt, ikke?!

 

 

Og betingelserne for at deltage er faktisk ganske simple:

1. Bliv eller vær fast læser af bloggen. Det kan enten ske via Bloglovin eller mail (link til mail findes i bunden af siden).

2. Læg en kommentar under dette indlæg. Skriv f.eks meget gerne hvordan du kunne tænke dig at dekorere din kasse, hvis det bliver din. Lad inspirationen flyde! :-)

Jeg trækker lod og finder to heldige vindere torsdag den 4. oktober, så tøv endelig ikke et sekund. Jeg håber I vil være med.

Ps. Jeg er altså stadig himmelhenrykt for min krims krams-kasse!

 

 

 

91 meninger om “Efterårs give away!

  1. Den er jeg klart med på ;-) Jeg har endnu ikke fået købt en selv og som du ved har jeg en del krims krams at putte i den. Angående dekoration tænker jeg noget ala din (virkelig fin og enkel) eller en kombination af collage og broderi.

    Jeg følger din dejlige blog via bloglovin og facebook ;-)

  2. Uh ha sådan en fin kasse vil jeg nu gerne eje. Jeg tror jeg vil tøsepynte den, så den skal males i blide pasteller lidt ala din, også vil jeg smække en masse washitape på den og måske lidt ‘navne’labels på de forskellige kasser. For ja – den skal da være mors nye beautyboks.

  3. Sådan en kunne jeg også godt bruge til nogle af alle min småting som knapper, nåle, bånd, tape osv. Eller til alle de der ting man aldrig ved hvor man skal gøre af og ender i et rod i en skuffe eller skål osv. :). Jeg tror jeg ville dekorere den med knapper og blondebånd og måske noget maskingtape. Rigtig fin give away.

  4. Den er jo fantastisk, især efter du havde sat dit præg på den! Sådan en vil jeg da rigtig gerne have chancen for at vinde! Hvis jeg skulle vinde sådan en basse, så tror jeg, at den skulle dekoreres med noget papir med træstruktur, eeelsker jo træ. ha en rigtig dejlig aften.

  5. uh jada :-)
    Sådan en vil jeg super gerne have. Har nemlig ikke fået købt en selv endnu.
    Det med at pynte med broderi som Pia nævnte, lød ret spændende…..vil lige tænke over det.
    Ellers nok bare male den -helt simpelt, Evt. pynte lidt med det som nu skal i den. Har bare ikke lige bestemt mig for om det skal være knapper og sytråd, perler eller smykkeskin til pigerne og mig selv….. (måske jeg skal have et par stykker :-))

  6. Ej hvor ville den se fin ud på mit gamle skrivebord (lidt struktur ville i det hele taget klæde mit skrivebord..) og hvis jeg er en af det heldige – så kan det godt ske jeg bare skal overtale dig til, at pynte den for mig, hvis ikke jeg kommer på noget smart :) Den er ret fin den du har lavet.

  7. Den er simpelthen så sej og praktisk! Jeg ville pynte den med noget fint mønstret papir jeg lige har købt i Tiger, og så tror jeg at jeg ville tegne en bort rundt i kanten med farvede tusser! :)

  8. Åh jeg har heller ikke fået købt en endnu, så jeg vil da gerne vinde en hos dig :-)

    Jeg kan tænke mig at dekorere den med lyserødt papir og hvide blonder :-)

  9. Lige hvad jeg står og mangler – den må meget gerne flytte ind hos mig ;)

    Hvis jeg vinder, vil jeg dekorere den med en masse pastelfarvede udklip jeg har liggende. De passer lige til formålet!

  10. Jeg tænkte faktisk om det mon kunne være ennopbevarings kasse der var i posen, men kunne ikke få det til at passe med størrelsen på posen, hmmmm :-) nå men dejlig giveaway. Jeg ville klart forsøge mig med noget serigrafi, måske en påtrykt blondekant og så et strejf af neon, som jeg stadig elsker:-)

    1. Uh, det lyder fint Mette! Fed kombi. Og jeg var ellers også ret sikker på at formen på kasserne ville afsløre alt, men antallet snød så alligevel ;-)

  11. Åh, hvor dejligt! Jeg har jo faktisk lige købt en selv, men jeg har simpelthen så mange ting, at jeg ikke kan få plads til dem alle. Den er en smuule pebret, så sådan en ville altså virkelig gøre lykke hos mig. Jeg ved endnu ikke, hvordan den skal pyntes. Men fin det bliver den i hvert fald! :D

    http://lykkeglimt.wordpress.com/

    1. Det er jeg slet ikke i tvivl om at den bliver, Anne :-D Og jo flere af de her kommentarer jeg læser, jo mere bliver jeg klar over, at én slet heller ikke er nok for mig ;-)

  12. lækker giveaway i’m in!
    Jeg tror jeg ville sætte mig sammen med sønnen og lave den i fællesskab så det er lidt svært at forudsige udseendet (:

    Kig forbi mine giveaways

  13. Ej hvor er den fin og praktisk sådan en kasse, den vil jeg gerne vinde. Jeg følger nu via bloglovin.

    Jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg vil dekorer den, det afhænger af hvad kassen skal bruges til. Enten til mine syting eller til mine neglelakke :-)

  14. Åh, den er fin…. hvis jeg skulle være heldig, tror jeg, jeg vil pynte den med masking-tape eller trekanter. Har noget med gråt for tiden, så måske nogle grå trekanter… men, uanset hvordan jeg pynter den ville den passe så fint i mit nye krea-hjørne.

  15. Sådan en kasse burde stå hos mig, fyldt med krims krams. Dekorationen skal helt klart være noget al a din kasse; enkel og vil flot, og måske også med noget mønster på ! :-)
    – KRYDSER FINGER!!!!

  16. Sådan en burde alle jo eje… Jeg ejer intet, der minder om dette :) Så her er jeg da helt klart med!

    Udsmykning – Dette ville uden tvivl blive et samarbejde med min snart 3 årige datter, så mon ikke, vi ville finde maling, glimmer og pailletter frem?!?

  17. Jeg tænkte nok det var de kasser posen indeholdte! Jeg har faktisk allerede en Tiger-model af kassen. De havde dem en overgang i sort. Jeg bruger den til smykkerne, jeg laver og sælger. De skal altid med på tur jo! Kassen er bare falmet og smykke-samlingen vokser og vokser så jeg kunne bestemt godt bruge en ny! :-)

  18. Ja da! Selvfølgelig er jeg med!
    Følger på bloglovin! Det har jeg gjort længe :)

    Uh hvordan skal den dekoreres…. jeg er ret vild med stjerner… så måske noget i den stil. Det kan også være min datter får frit slag! :)

  19. Har meldt mig som email modtager, og wow hvor ser din blog bare spændende ud :)
    Jeg tør ikke skrive, hvordan den evt. skal dekoreres, for først skal min datter og jeg vist “slås” om kassen. ;-)

  20. Jeg så den her kasse og tænkte med det samme, at den ville være perfekt til neglelak :D Og da mit værelse er hvidt/lilla og sølv farver, så vil jeg helt sikkert lave noget decopage med glimmer og nok noget neglelak, da det giver en vildt fed effekt! d:
    Jeg ønsker mig den så meget! :D

  21. Min kæreste har tit kigget på sådan en kasse til ting og negle lak og kreativitet så ville være super at kunne overaske med sådan en :)
    tænker hun ville male den eller dække den med bånd eller noget :)

  22. Hvor er det bare en fin kasse du har dekoreret, og hvor er den blevet smuk efter du har “kastet” dig over den :D
    Hvis jeg vinder sådan en skøn kasse, så bliver det nok noget med en masse fint tapet – måske sekkanter sat sammen til et mønster? Måske en mini mega sløjfe til pynt :D

  23. Vil gerne være med, men kan ikke hitte ud af at tilmelde mig som fast læser. Har dog liket din fine blog på facebook….og mht. udsmykning…tjah, her bliver jeg svar skyldig. Min svigermor er totalt krea-vild-og-voldsom og fuld af fantastiske ideer, så hvis kodeordet alene ville være tyrkis (som er farven på min datters værelse), så er jeg sikker på, at svigermor ville gå i selvsving og lave den fineste krea/smykke-boks:) Hilsen Marlene / 1i11e.1u11e@hotmail.com

  24. Uh en fantastisk giveaway! Jeg er klart med :-) Følger via bloglovin!

    Hvis jeg bliver den heldige vinder tror jeg at den skal dekoreres med klistermærker (med motiver fra 215.dk) og gocard postkort :-) Den skal gerne være lidt ung og street i hvert fald!

    KH.

  25. Hej søde Mette.
    Jeg skal da også lige nå at være med. hvis jeg vinder skal den være til alle datterens hårpynt, så jeg ville give den gas med guld, glimmer, palietter og lækker tapet. og jeg er jo fast læser. kram herfra

  26. Jeg fandt lige bloggen i går, og blev fast læser i dag, og jeg er allerede stor fan. Jeg har allerede 4-5 DIY projekter jeg skal i gang med i efterårsferien. Jeg er virkelig inspireret af alle dine ideer, og jeg kunne da også godt tænke mig at vinde sådan en fin boks. Den ville være rigtig god fx til nogle af alle mine smykker… hmm, eller make-up, eller… Uha, der er mange muligheder :-)

  27. Jeg er vist nød til at prøve at vinde den da jeg har købt 2 der skal laves til mine tøser til julegave men jeg vil også så gerne have en til mig selv. Hvis jeg vinder en skal den males i forskellige pastelfarver med et twist af neonkoral.

  28. Uha, sådan en gad jeg godt vinde til knapper og en masse andet små ting.
    Ååh ved slet ikke hvordan den skal dekoreres hvis jeg er heldig Måske lidt lækkert papir ?!?! Og måske lidt skøn farve. Har et eller andet med pastel farver for tiden, så er nok de farver der ville få plads på den ;o)

  29. Hvor er den fin! Jeg ville pynte den med frynsebånd og broderi, lidt inspireret af dine fine halskæder (: God dag, hilsen kristina.

What's on your mind?

