DIY: Stories-jakke i ny forklædning

Mit forsøg på at komme, hvis ikke hele verdens så i hvert fald min egen OCC (Obsessive Compulsive Consumerism) til livs, må nok siges at have nået nye højder. Og nu lyder der muligvis et ramaskrig henne fra modeverden… Men jeg har altså ommøbleret lidt på min, engang rockerdyre, Stories by Rikkemai-jakke. Husker I den?

 

 

 

Jeg er typen der aldrig rigtig har nogen penge, så det at eje et stykke beklædning til treethalvttusinde er noget der sker cirka aldrig meget sjældent for mig. Derfor har denne jakke hængt i min garderobe i tre år – urørt. Jeg blev nemlig træt af den efter et par sæsoner eller tre, hvor man efterhånden så alle rende rundt enten i dén eller et af de utallige rip-off’s der blev lavet dengang. Og fordi vi fattigrøve ikke lige skiller os af med SÅ dyre ting, når først vi har fået fingre i det, ja så har den altså bare hængt der…

Men nu er det slut med det. For nu har jeg givet den en modernisering. Jeg har givet den nye ærmer, klippet de meget genkendelige bindebånd af og syet en ny knaplukning på den. Og hvis jeg selv skal sige det, er resultatet faktisk blevet ganske godt. Jeg kan godt lide det touch af uniformsjakke den har fået, samtidig med at den stadig er überfeminin. Og det bedste af det hele: Jeg har haft den på hver dag siden.

 

 

 

 

 

 

 

 

Burde jeg meldes til modepolitiet for denne forseelse? Eller er vi bølgelængde…?

 

 

12 meninger om “DIY: Stories-jakke i ny forklædning

  1. Nej for satan!! Den er blevet MEGET federe! Den har virkelig fået et lækkert anderledes look. Hold op, hvor er du modig og god til at se nye muligheder. :)
    Tillykke med den “nye” jakke!

    1. Mange tak skal du ha’! :-D Pyha, jeg var lige ved at tro, at jeg var den eneste der syntes at den er blevet fed nok ;-) Modig ved jeg nu ikke om jeg er, men ræsonnementet var at når den nu bare har hængt der i 3 år, så er der jo ikke så meget at miste ved at forsøge… Tak for din dejligt positive kommentar :-)

    1. Åh Mette, du er alt for sød – tak skal du have :-) Det er så fedt at I kan lide den, som den er blevet nu. Håber din weekend har været dejlig.

    1. 1000 tak frøken :-) Jeg har også fået blod på tanden nu, så tror jeg skal i garderoben igen og se om der er mere der kan trylles med. God aften til dig.

What's on your mind?

