DIY: Værktøjskassen vol. 2

Så blev den endelig færdig, værktøjskassen. Altså egentlig tog det kun et øjeblik at male den (plus/minus et par timer), det var beslutningsprocessen der trak lidt ud…

Men jeg bestemte mig for, egentlig godt at kunne lide den hvide farve og derfor dekorere den lidt enkelt. Nu er jeg så flyttet ind i den med alt mit… ja, krims krams. Den er genial og faktisk mere rummelig end man lige skulle tro. Jeg tænker at den vil blive brugt til de ting og materialer som jeg bruger mest, og når tidspunktet kommer, hvor én ting er faldet i interesse, får det lov at vige pladsen for noget nyt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hvordan skulle din værktøjskasse se ud?

 

 

21 meninger om “DIY: Værktøjskassen vol. 2

  1. Hvor er den blevet skøn :-)
    Og den ser super anvendelig ud, så jeg overvejer da at købe sådan en værktøjskasse også – den skal så bare dekoreres med papir i lyserøde og pink nuancer :-)

  2. Ej hvor er den altså bare blevet flot! Det er virkelig en sygt smart opbevaringskasse – sådan en skulle jeg næsten ud at investere i, for alle mine perler, snore og tilbehør ligger lige nu og roder rundt i en kæmpe kurv. Det er ikke specielt funktionelt. Du havde købt den i Panduro ikke? :D

      1. Tak Anne! Det er nemlig lige det den gør, så det er med at slå til, inden den bliver sat op igen! Og den er altså perfekt til alt sådan noget :-)

What's on your mind?

