Fund: En reol er flyttet ind

Husker du denne reol? Den er nu blevet rengjort og har fået en plads i mit arbejdshjørne i stuen. Så nu har jeg alle de ting jeg bruger dagligt lige ved hånden. Og som det nok fremgår, har jeg også fået testet min fantastiske Dymo-Mite Tape Writer, som jeg fandt ved samme lejlighed. Og som har fået ærespladsen på reolen. Jeg er virkelig glad for mit reolfund!

 

 

 

 

 

 

 

4 meninger om “Fund: En reol er flyttet ind

  1. Det ser altså bare bravo godt ud!!! Det er da bare den fedeste stil at køre i arbejdshjønet, vildt smukt. Uha ja er jo vildt misundelig på din lækre dymo og du har da også dymo’et amok, sikke en orden!

What's on your mind?

