I skovens dybe stille ro…

Vil bare lige vise jer dette virkelig smukke stykke stof, som jeg købte forleden dag. Planen er at det skal blive til en kjole, tror jeg. Noget à la nederste billede – helt enkel. Men indtil jeg er helt sikker på hvordan den skal være, hænger stoffet nu og pryder væggen over min seng, så jeg kan gå og kigge på det (her er det vigtigt, at man bemærker stoffet og ikke måden det er hængt op på… ahem). Jeg ELSKER efterår og de farver det bringer med sig, præcis som på stoffet, som endda ikke engang helt kommer til deres ret på fotoet.

 

 

Hvad jeg også elsker, er denne lille detalje… Kan du se skikkelsen, der står mellem den tynde og tykke stamme? Lidt spooky… På den fede måde.

 

 

 

 

8 meninger om “I skovens dybe stille ro…

  1. Hold da op, hvor er det bare smukt og poetisk! Det blir da en drøm af en kjole. Og skønt at du kan nyde og betragte det, inden det skal sysles med. Mega flot stof, du har super fin næse for æstetik :-)

    1. 1000 tak Mette. Det var sødt sagt! :-) Og jeg er helt enig i, at det nærmest er poetisk. Måske ender det med at jeg slet ikke vil undvære det på væggen ;-)

  2. Jeg laver lige sårn’ et kollektivt svar til jer der spørger hvor det er fra ;-) Jeg har købt det i Stof og Stil i Tilst ved Århus. Jeg har prøvet lige hurtigt, at lede efter det på deres hjemmeside, men har ikke lige kunne finde det. Det kan muligvis være fordi, at der vist ikke findes så meget af det. Ved i hvert fald, at butikken i Tilst kun har fået den ene rulle der er der…
    Men prøv evt. her: http://www.stofogstil.dk

    Og mange tak for jeres kommentarer :-)

  3. det er så fint. glæder mig til at se kjolen, og så fedt at du er kommet bag symaskinen igen ;-)
    Skal i stof og stil i morgen, og på husflidsmesse. ses vi?

    1. Tak søde Ditte :-) Jeg synes egentlig også det er helt rart at være tilbage. Æv, jeg skal først afsted lørdag – kunne ellers være drønhyggeligt hvis vi var der samtidig.

What's on your mind?

