Sneak Peek: Værktøjskasse

Det var egentlig noget helt andet jeg skulle i Panduro Hobby efter igår, men så fangede jeg lige denne værktøjskasse ud af øjenkrogen. Og efter lidt kredsen rundt om den og en længere indre dialog om, hvor mange opbevaringsæsker og kasser ét menneske faktisk har brug for, kom den med hjem til mig og bo (Jeg landede på det soleklare ræsonnement, at så længe man har noget at komme i dem, har æsker og kasser altid en eksistensberettigelse. Ikk?). Nu skal jeg bare finde ud af, hvordan jeg vil have den til at se ud… Bliver den malet? Bliver den beklædt med tapet? Eller bliver den måske lidt af det hele? Og hvad kommer til at bo i den? Se mere i næste afsnit af “Værkstøjskassen”!

(Misundelig? Du kan finde den lige her)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 meninger om “Sneak Peek: Værktøjskasse

  1. Man kan aldrig få kasser nok, kun når man har så mange, at man er nødt til at stable dem i rækker, i en meter højde :-) det blir da virkeligt spændende. Glæder mig allerede hvad der skal ske, ha en rigtig dejlig weekend

  2. Jeg kan godt forstå, at du ikke kunne lade den stå! Jeg glæder mig til at se, hvad du får ud af den! Hav en fantastisk dag! :D

  3. liiiiiiidt misundelig kan man vel godt blive:-)
    Den er helt vild flot/sjov og spændende. Den kunne nåske godt liste sig ned i min panduro indkøbskurv, sammen med de andre ting der alligevel er :-)

    1. Hehe Kristine, fik lige flashback til Panduro-dagene og alle de utrolig mange ting der kunne liste sig ned i ens indkøbskurv i løbet af en måned ;-) Og vi er vist ikke vokset fra det endnu… :-)

What's on your mind?

