Give away: Nogen har vundet!

Ih, det er altså lidt ligesom juleaften, når vi når til enden af en give away. Lidt den samme forventningsglæde. I love it!

Inden jeg afslører hvem der har vundet, vil jeg altså lige starte med at sige tak fordi I ville lege med og virkelig meget TAK for jeres skønne kommentarer. Jeg er ret overvældet og meget glad. Med sådan en opbakning kan man ikke andet, end blive endnu mere motiveret.

Og fordi der var så mange der gerne ville lege med, har jeg bestemt mig for at trække to vindere af denne give away.

 

 

Tillykke Dorthe! Du har vundet dig en “Gøglerugle”.

Og…

Tillykke Kristina! En “Kys(t)” er snart på vej til dig.

 

Jeg håber I bliver glade for jeres illustrationer.

(Jeg sender jer også lige en mail)

6 meninger om “Give away: Nogen har vundet!

What's on your mind?

