Blog Love og shop

Jeg har holdt flyttedag for blogroll’en, så den nu er at finde lige over headeren. Og så har jeg for overskuelighedens skyld opdelt løseligt i kategorier. Hvis du har nogle yndlingsblogs, som du har lyst til at dele med mig (og resten af DIY folket) må du hellere end gerne smide et par links i postkassen.

Derudover introducerer jeg nu også en shop her på bloggen, hvor der er mulighed for at købe mine illustrationer. Men husk også at du stadig har mulighed for at vinde et A4 print efter eget valg i give away’en, som løber frem til den 30. august.

Og så vil jeg ellers bare ønske dig en formidabel søndag!

 

 

 

11 meninger om “Blog Love og shop

  1. Det ser super godt ud! Jeg var lige forbi din blogroll, fordi jeg manglede lidt inspiration, og blev super glad og overrasket, da jeg så min egen blog på listen. Der gjorde du lige min søndag 1000 gange bedre! Jeg håber, at du får en virkelig dejlig søndag! :D

    http://lykkeglimt.wordpress.com

    1. Tak! :-) Jamen det manglede da bare – jeg kan godt lide at følge med på din blog, så det skal andre da også have muligheden for. Og jeg håber du også selv fandt lidt inspiration :-)

      1. Det er jeg super glad for at høre! Jeg følger skam også din blog med stor interesse! Faktisk blev jeg så overrasket, at jeg helt glemte, hvad jeg kom efter. Men jeg tænkte, at det var på tide at lave min egen blogroll, så jeg kommer nok tilbage efter inspiration! :D

  2. Fedt med hygge! Og dymo hygge er da top fedt! Skønt med blog shoppen, så din skønne kunst bare når ud til endnu flere!!! Super, kan lige skimte Bærge Mogensen frøen i baggrunden, det stadigt den fedest “bamse/ pude” jeg har set! Ha en dejlig søndag.

    1. Haha, dymo er bare toppen! Der er gået rimelig meget Dymo-feber i den, hjemme hos mig de seneste dage :-D Nogle gange tager det altså bare lidt overhånd for mig… Og jæp, Hr. Mogensen hænger stadig ud. Dejlig søndag til dig, Mette :-)

      1. Skørt, sådan har jeg det også, hvis der er noget jeg forelsket mig i, blir det tapeseret overalt! Så det er nok godt, at jeg ikke ejer old school DYMOen :-) Go hygge og go aften :-)

  3. TAK søde, fordi jeg er at finde på din blogroll ;-) Jeg poster snart et indlæg inspireret af dig og med link til din skønne blog. Hvis jeg siger “Vintagekæder” og mange af dem, så kan du nok godt gætte, hvad der er sket med dem ;-) Knus

  4. Tillykke med den nye shop. Jeg kan se du har fået gang i dymo’en? :-)
    Og sørme om jeg ikke også har sneget mig ind i “blog love” (-som i øvrigt er et skønt ord)
    tak det er jeg ganske beæret over.

    Hilsen Frk Hansen

    1. Tak skal du ha’! Du kan tro jeg har fået gang i dymo’en! Der er ikke den ting i hjemmet, der ikke har fået klasket en dymo i måsen nu. Dog er dén på billedet lavet i en fotoapp på telefonen, men den var jo oplagt ;-) Og det manglede da bare, at også din skønne blog er på listen. Jeg er en ivrig fast læser :-)

What's on your mind?

