Give away!

Her på matriklen kan man altid finde en grund til at fejre. Således også idag, hvor jeg har leveret første (for forhåbentlig bliver det til flere) stak illustrationer til salg i en butik. Butikken hedder Højkant og ligger i centrum af Århus (jeg er født og opvokset i Århus, så jeg må godt skrive det med bolle-å!!). Det er en butik/designfællesskab for både etablerede og upcoming designere og kunstnere, og her kan man finde virkelig mange fine og skæve ting. En masse illustrationer og grafik, boligtilbehør og fede accessories. Og inden længe vil Højkant også have en webshop, hvor man kan se og købe alle de fine ting butikken byder på. Selve butikken finder man på Skt. Pauls Kirkeplads 11.

Jeg er faktisk både glad for og stolt over, at være blevet en del af sådan et fedt koncept, og det vil jeg gerne fejre med en give away! Du kan vinde en af disse illustrationer i A4 format, printet på lækkert 200g silkmatte papir.

For at deltage skal du blot skrive i en kommentar, hvilken én af de fire du helst vil vinde. Og så vil jeg selvfølgelig blive ekstra ekstra glad, hvis du vil blive fast læser af bloggen, enten via mail, Bloglovin eller på DIY People!’s Facebook side.

Jeg trækker en vinder torsdag den 30. august. Pøj pøj! :-)

 

“Gøglerugle”

 

 

“Trofaste Fido”

 

 

“Kookaburra”

 

 

“Kys(t)”

 

 

42 meninger om “Give away!

  1. Stort tillykke med det, de er super flotte!!! Hvor er du bare cool. Jamen jeg er da helt vild med Trofaste Fido. Men de er selvfølgelig alle vildt fede, hatten af for kæmpe talent!

  2. Hvor er det bare fedt! Jeg må hellere smutte forbi butikken en dag, hvor jeg alligevel er i nærheden! :D Åh, hvor er de altså bare flotte. Men jeg er altså fuldstændig forelsket i “Kookaburra”. Nøøj hvor måtte den bare gerne bo hjemme hos mig! <3

    http://lykkeglimt.wordpress.com/

  3. Wow, hvor er de smukke… 1000 tak for nogle virkelig gode tips. Jeg forstår ikke hvordan du kan få så mange gode (og smukke) idéer. Jeg er bare taknemmelig for at du deler med os andre :) Jeg er vild med dem alle! Men især “kys(t)”
    Hilsen Rikke
    P.s. Er der mulighed for at købe dem
    i Kbh og i så fald hvad koster de?…

    1. Hej Rikke. Tusinde tak skal du have! :-) Der er desværre ingen muligheder for at købe dem nogen steder i Kbh, men jeg sender da rigtig gerne til dig. De er alle trykt i A4 og A3, til henholdsvis 200 kr. og 300 kr. Giv endelig lyd, hvis du er interesseret i nogle af dem, så finder vi ud af det :-)

      1. Ja, hvis jeg ikke vinder, så vil jeg nok gerne købe én eller flere:) men det kan nok først blive efter den første. Det er iøvrigt helt vild billigt!
        Ihvertfald når de er så smukke!

  4. Ej hvor er det sejt! Vidste slet ikke du lavede illustrationer, måske det bare er mig der er langsom? Jeg har været forbi butikken flere gange og må da helt sikkert forbi og se dine ting også. Hvad kommer illustrationerne til at koste?

    Jeg er ret pjattet med Kookaburra!
    Stort tillykke med det og du kan helt sikkert være stolt.. -det er jo det vi andre kun kan drømme om :-)

    Hilsen Frk Hansen

    1. 1000 tak! :-) Og jeg tror bestemt ikke det er dig, der er langsom. Jeg har vist ikke ytret noget om det før – på denne blog, i hvert fald. Alle fire illustrationer hænger i butikken i både A4 og A3, og koster henholdsvis 200 kr. og 300 kr. Og de er alle signerede og nummererede ;-) Jeg synes bestemt du skal stikke hovedet ind, næste gang du kommer forbi.

  5. Hjerteligt tillykke, Mette! Flotte illustrationer – jeg ønsker mig Gøgleruglen … Kh. Pernille.

  6. Gøgleruglen passer perfekt til mig.. Ugler i vores famille har en speciel status af kærlighed… sætter man næser mod hinanden og har lukkede øjne tæller ned og åbner, – så ser man en ugle! – Jeg er den kreative skabende ugle.. – en film skaber.. – en gøgler ugle! – Derfor håber jeg at vinde gøgleruglen! Den kal da bo i København og vises på min FB med historien…

  7. Rigtig fin blog, du har. Jeg hat valgt at blive fast læser hos dig, synes godt om din side på Facebook og føjet dig til min blogroll. Måske du har lyst til at se min blog og blive fast læser. Jeg har også en Facebookside: Helenas kreative verden.

    Mvh Helena
    ps vil meget gerne vinde billedet nr 1

  8. Tillykke med salget!! :D
    Jeg vil elske at hænge “Gøglerugle” op i min stue. Jeg har det perfekte sted, lige mellem to vinduer, hvor jeg vil se den hver dag og smile. Jeg har et blødt punkt for ugler. :)
    Håber du vælger mig. Jeg er allerede abonnent og læser ALLE dine indlæg. Tak for en fantastisk inspirerende blog!

      1. Tak Mette. Jeg havde den nu stående her i kommentaroplysningerne ;-) Og så har jeg skam også din fine blog på min blogroll, så jeg skulle nok finde frem til dig :-)

  9. Hej søde Mette.
    Hvor er de bare vildt flotte dine billeder. Jeg vil også være med. hvis jeg vinder ønsker jeg mig Kookaburra eller Trofaste Fido. og tillykke med Højkant, du er for sej ;-)

  10. Hej har lige fundet dig via monsterCircus og hold da op en masse fine ideer du har! Fedt at du er kommet ind ved højkant :) jeg vil gerne deltage om en af dine skønne illustrationer – kys(t) :) mvh Kristina

  11. De er da bare så skønne! Jeg ville altså med stor glæde hænge dem alle op i mit hjem. Men når jeg nu skal vælge en favorit (hvilket er meget svært) Så må det blive Gøglerugle:-)

  12. hvor er de skønne, hvem ville ikke geren hænge dem op der hjemme, hvis jeg er så heldig at få muligheden er favoritten gøgleruglen, den er da bare hyggelig :)

What's on your mind?

