Fund: Gode fangster

Idag har jeg været på en indbringende udflugt med min mor. Vi var ved Århus Klunserne i Lading og hvis du bor i Østjylland, og er vild med at gøre gode fund i genbrugsbutikker, bør du ikke snyde dig selv for et besøg hos dem. Der er koldt, der er møgbeskidt, men de har masser af gode sager, hvis man bare gider at rode lidt efter dem.

Jeg kom hjem med en teak/sort malet reol, en lampe fra 50’erne, en keramikvase til samlingen, lidt lampeskærme og den fineste old school Dymo writer. Og jeg kan allerede få øje på et par  DIY projekter eller tre og et lille indretningsprojekt. Åh fryd!

 

 

Har du selv nogle foretrukne genbrugsbutikker og loppemarkeder?

 

7 meninger om “Fund: Gode fangster

  1. Uha sikke nogle dejlige fund, et helt helt skudt i reolen samt den über lækre dymo!!! Wauw må da lægge vejen forbi engang. Har ikke altid heldet med mig, måske jeg skulle plotte din rute ind når næste jagt går igang :-) tak for deling af dine misundelsesværdige fine fund.

    1. Selvtak! :-) Det er helt sikkert en køretur værd at tage til klunserne. Jeg tror aldrig det er sket, at jeg er gået tomhændet derfra. Og det er næsten også altid med et, mere eller mindre vellykket, forsøg på at holde et pokerfjæs indtil jeg når ud, fordi det er så billigt at man tror det er løgn. Du kan tro jeg er også helt forelsket i min Dymo! Nu skal alt i mit hjem mærkes med Dymo’er :-D

      1. Ej det lyder som et rigtig dejligt sted. Åh jeg har bare rigtig dårlig klunser stil. Jeg starter altid med at liste en bemærkning ind om et nedslag i prisen, sidste gang hvor jeg købte fadet og trææskerne, fik jeg 50 kr i rabat og en æske gratis – og hvad gør tumpen? Jeg takker nej!!? jeg fik simplethen ondt manden. Det kan jeg godt forstå, det ser jo goDOMY også godt ud med de mærkater :-)

      2. Hahaha, du lyder lidt som mig. Jeg er også en virkelig dårlig kræmmer – betaler som regel bare prisen. Det er også derfor jeg så godt kan lide de steder hvor det er meget billigt. Så har jeg det ikke så dårligt med, ikke at prøve at handle bare en lille smule. (Det var altså lidt skørt at takke nej til det tilbud dog , men det behøver jeg nok ikke at sige ;-))

      3. Du har helt ret, det er de billige steder, vi skal styre mod :-) Ja det var mega skørt, og han kiggede da også på mig som om, jeg havde forvandlet mig til Frank Hvam – fik egentligt også en masse hovedrysten af manden da jeg kom hjem, he he, dum det kan man altid være ;-) ha en dejlig dag.

    1. Jeg er bare en heldig kartoffel! Og jeg har endda fået alletiders tip om hvor jeg kan købe flere tape-ruller til Dymo’en, når nu jeg har tømt Architegns lager ;-)
      Så hvis du skal have dymo’et noget derhjemme, så siger du bare til. I’m your man! :-D

What's on your mind?

