Tak!

Nu har bloggen eksisteret i lidt over en måned, og jeg har den vildeste optur over al den positive respons jeg får fra jer læsere og ikke mindst; at I er så mange!

Jeg var faktisk lidt bekymret for, om jeg på et tidspunkt ville løbe tør for projekter at vise jer. Men ud fra notesbogen at dømme, kommer det vist ikke til at ske lige med det første…

Så jeg håber I bliver hængende folkens, det er SÅ hyggeligt at I er her. Og husk endelig at give lyd fra jer. Om så det er gode råd eller ideer, ris, ros eller bare for at sige hej, så bliver jeg altid så glad for kommentarer.

 

6 meninger om “Tak!

  1. Hej Mette! Jamen altså jeg tror bare, at det er os der takker, fordi du deler og inspirerer! Kreativitet kan der aldrig blive nok af! Men ja det er helt vildt dejligt, når andre kan li det man laverog eksperimenter med. ha en rigtig dejlig weekend

    1. Tak, hvor er du sød :-) Og der kan nemlig aldrig blive nok kreativitet – kreativitet avler mere kreativitet. Og hurra for det! Rigtig god weekend til dig, og tak fordi du altid er så sød til at kommentere :-)

  2. Hej Mette

    Der er så mange super fine ideer på din side så jeg bliver i hvertfald hængende og venter spændt på hvad du finder på.
    Knus Berit

What's on your mind?

