DIY Inspiration: Hama Heaven

Inspireret af et fedt indlæg med HAMA perler henne på monsterscircus, fik jeg lige lyst til at vise, hvad det meste af min sommerferie sidste år gik med. Jeg havde fundet en masse sjove korstingsbroderi-mønstre og sådan nogle er jo supernemme at omsætte til HAMA perle billeder. Så det gjorde jeg og det kom der faktisk nogle ret sjove resultater ud af. Det er kitsch, mormoragtigt og fedt på én og samme tid – synes jeg. Andre syntes jeg var tosset…

Jeg har en ide om, at lave et rigtig stort billede ud af HAMA perler. Ideen er stadig på tegnebrættet, så mon ikke det bliver til et fint projekt til de kolde vinteraftener. Stay tuned.

 

 

 

 

 

 

Det hvide i taleboblen og EXIT-skiltet er lavet med flouriserende perler, så når lyset slukkes, lyser de. Og jeg står og klapper i mine små hænder over det…

5 meninger om “DIY Inspiration: Hama Heaven

  1. Ej, tusind tusind tak hvor er du bare sød! Det må da være vaskeægte blog love, med den fine omtale, hvor er du kramhamrende sød :-) hvor er de bare super flotte, skægge og tossede dine HAMA broderier! Vildt imponeret, hvor er du god! Er helt vild med kys pistolen og EXIT skiltene, nej ALLE sammen – og det er da slet ikke mormor, det er i hvert fald ikke sådan nogle mønstre min mormor broderer efter :-) hvis jeg nu havde en hat, ville jeg tage den af for dig, måske jeg skulle lave Karina koteletten :-) du må love, at flashe dit store billede, når det blir færdigt! Ha en skøn aften.

    1. Det var sandelig så lidt og det manglede da bare :-) Og tak! Jeg tror snart jeg må i gang med billedet, for det kribler i mig for at lege med perler, med alle de HAMA billeder der florerer nu. Jeg skal nok flashe, hvis du lover at gøre det samme med dit projekt ;-) Skøn aften til dig også.

      1. Åh det kan jeg sandelig godt forstå, man bilr jo bidt af de små perler. Ej det lyder super godt, det lover jeg. HAMA er dog i skammekrogen pånuværende tidspunkt – væltede en plade 8000 perler på gulvet den anden dag!!! Elegant elefant! Det var dog ikke lige det jeg råbte :-)

      2. NEEEEEJ!!!!! For pokker altså! (Det var nok heller ikke det, du råbte…) Så forstår jeg godt, hvis I lige har brug for en pause fra hinanden, du og HAMA. Den lille anekdote vil jeg lige have i baghovedet når jeg starter på mit projekt ;-) Jeg håber du har mod på at tage det op igen senere.

      3. He he, nej det var det ikke. Ja overvejede at nuke dem i microen som straf ;-) jamen det var fordi jeg havde sat perlepladerne på et kæmpe stykke pap, og havde ikke set at det ene hjørne stak ud fra bordkanten… Selvfølgelig har jeg det, lige så kluntet som jeg er, lige så stædig også :-)

What's on your mind?

