Give away: Vinderne!

Så blev det endelig den 27. juli og dagen for lodtrækningen om de to armbånd og halskæden (vi behøver vist ikke trække den så lang tid næste gang, vel?). Jeg har glædet mig til det blev idag. For jeg ELSKER at pakke gaver ind og jeg elsker at give gaver!

 

Jeg har trukket lod i min fine gamle filthat (som jeg desværre endnu ikke har været modig nok til at gå med og derfor må benytte enhver given lejlighed til at lufte indendørs – dem er der ikke så mange af…) og fundet de to vindere.

 

Og NU kommer det… Ta-daaa:

Tina har vundet armbåndene!

OG

Emma har vundet halskæden!

(Vinderne har fået besked på mail)

Tillykke til jer! :-) Og tak til jer alle, fordi I deltog. Jeg håber I vil lege med igen en anden gang.

2 meninger om “Give away: Vinderne!

  1. Pokkers altså. Så må jeg selv igang med halskæden ;-) tror dog næppe resultatet bliver lige så godt. Og på med hatten -den er virkelig fin til dig!

    1. Ja øv, bedre held næste gang… Dog er jeg stensikker på at du snildt kan få lavet noget fantastisk i en fart (er stadig helt pjattet med dine elastikkæder!) Og tusind tak for komplimenten :-) Faktisk synes jeg vi burde genindføre de gode gamle dage, hvor det var almindeligt at gå med hat. Der er nu noget virkelig fint over det.
      God mandag til dig :-)

What's on your mind?

