Give away!

Jeg tænkte på… hvorfor ikke fejre DIY People!’s tilblivelse med en lille give away? Det synes jeg vil være helt på sin plads!

Så du har nu muligheden for at blive indehaver af en halskæde eller to armbånd. Det eneste du skal gøre er at gå til DIY People!’s Facebook-side, trykke ‘synes godt om’  (og del meget gerne siden med dine venner, så vil jeg blive virkelig glad!) og skrive i en kommentar under linket til dette indlæg, hvilken en af delene du helst vil vinde. Jeg trækker lod og offentliggør navnene de to heldige fredag d. 27. juli.

WebRep
currentVote
noRating
noWeight
30 meninger om “Give away!

  1. Orv Mette, det er så vældig fint, både armbånd og halskæde, men hvis man tvinges til at vælge ville halskæden nu gøre sig godt i mit smykkeskrin ;)

  2. Åårh, hvor er det altså nogle glade, farverige ting, du kreerer :-) Og ja, det er svært at vælge, men jeg er også helt forelsket i halskæden …

    1. Tak skal du have Katrine. Og sikke en fin blog du har dig – flotte billeder! :-) Halskæde noteret ;-)

  3. Begge dele er fantastiske, men armbåndene er nok mest til mit højreben. Men keep up the good work med bloggen! Det er dejligt inspirerende.

  4. Nej, hvor er din blog skøn pg hvilket finurligt og sprudlende univers du kreerer! Fedt WP theme! Er ikke lige på facebook, så vil bare lige ligge en lille hilsen og glæder mig til at se mere. Ha en skøn uge.

  5. Åh Mette. Sikke en fantastique give away. Jeg vil klart gerne deltage…og der er liket og linket:-) Jeg tror jeg vil vælge halskæden faktisk fordi jeg gerne vil være bedre til at gå med halskæder som ikke er for diskrete….Og denne er jo helt vidunderlig. Tak for denne nye fine hjemmeside/blog:-)

    1. Det er mig der takker (igen også for den superfine anbefaling) :-) Og hvis der er noget man IKKE kan beskylde halskæden for at være, så er det diskret… Så det ville være et godt sted at starte :-)

  6. De er jo begge super cool :) men halskæden vil jeg håbe kommer komme til at hænge om min hals. Glæder mig til at følge med på din blog, den ser super spændende ud :)

  7. Hej og sikke en fin blog!
    Jeg er nu fast læser, gælder det ikke istedet for et like?
    Det krydser jeg fingre for. Kunne nemlig rigtig godt se den halskæde gå til stort set alt i min garderobe :-D

    1. Hej Frk. Hansen. Og tak!
      Selvfølgelig gælder det! :-) Du er nu på listen. Og du er også kommet på blogroll’en, for sikke en fin blog du selv har. Og fede ting du laver! :-)

  8. Hej Mette,
    Jeg er jo ret så vild med begge dele, men nu hvor du tvinger mig til at vælge må det blive halskæden, er sikker på den vil pynte mig smukt på halsen :o)
    God sommer :o)
    /Kathrine

    1. Hej Kathrine.
      Jeg er sikker på du har ret – du kommer på listen :-) Og rigtig god sommer til dig :-)

  9. Har like’et facebook siden, og delt jeres facebook side på min facebookside(eheh, lidt indviklet skrevet)..

    Vil helst vinde den vidunderlig, smukke halskæde! :-)

    Knus Emma
    emmajensens.blogspot.com

What's on your mind?

