Anbefaling: Bead House

I en ret så anonym gade ved Israels Plads i København, ligger en lille perle af en butik. Beklager det, i denne sammenhæng, kiksede ordspil, men er man vild perler og med at lave smykker selv, så er denne butik altså himmelen på jord. Her er alt hvad hjertet begærer af keramikperler, sten, kæder, lædersnører, ornamenter, smykketilbehør og alt muligt andet. Også færdige smykker, lotusstager og hårdims har de.

Du kan besøge deres hjemmeside her. Og de har endda også en webshop. Men befinder du dig en dag i nærheden af Vendersgade 9-11 kld, skal du unde dig selv at se butikken med egne øjne.

Det her var hvad der kom med mig hjem denne gang. Nogle små fine keramikperler og noget kæde. Jeg har skamrost mig selv for min selvbeherskelse, som i virkeligheden nok kun skyldtes at min far sad (tålmodigt, skal det dog siges) på en skammel og ventede på mig. Ellers havde høsten nok set noget anderledes ud… Hvad der skal komme ud af det, er jeg ikke helt sikker på. Men den tager vi en anden dag.

What's on your mind?

