Fund: Tweed

Egentlig var jeg bare lige på vej i Panduro Hobby og pludselig stod jeg lige midt i kæmpe loppemarked. Og et øjeblik efter, så jeg den her… Tweed på ægte engelsk ridemanér (okay, den er godt nok lavet i Sverige, but still…) 100 kr. gav jeg for den! Og så er der endda bukser med. Dem kommer jeg nu ikke til at bruge som de er, men de kunne måske blive brugbare som shorts, eller syet væsentligt smallere i benene. Der er i hvert fald basis for et lille efterårs-DIY projekt.

 
What's on your mind?

